sephalump
Last Activity:
Jul 11, 2014
Joined:
Jun 25, 2009
Messages:
1,148
Likes Received:
1,024
Trophy Points:
248
Gender:
Male
Birthday:
Aug 6, 1993 (Age: 21)
Location:
West Bend Wisconsin
Occupation:
Student

Share This Page

sephalump

Video games kill people, Male, 21, from West Bend Wisconsin

What's with the synraii hate. That over the top shit is so ridiculous. I muted my computer because of it. Jun 4, 2012

sephalump was last seen:
Jul 11, 2014
    1. Slayer_X64
      Slayer_X64
      so i heard ur thinkin about pickin up sieg? i'd teach you 1st hand, but my PS3 ylod'd =/ but hey if you wanna drop by the sieg SA sometime, or if u have any questions at all man, im sure any one of us siegs could lend a hand to ya if u need it ^-^ btw sup? how've u been?
      1. sephalump
        sephalump
        Good!!!!! Rachael is here in like 6 and a half hours. Will do ive already started a bit, would just need to remember to go back and forth through button setups between matches. Hawkeye plays him too so theres possibilities of mirrors.
        Jun 22, 2011
      2. Slayer_X64
        Slayer_X64
        nice! glad u have such an opportunity! and have fun with rachael bro!
        Jun 22, 2011
    2. RedDjinn
      RedDjinn
      Enter the MKU tourney bro... Its just for fun and I know you got PS3 online so get to it. Dont be scurred they just MKU scrubs right? If you getting hit with upball into upball thats your fault ;)
      1. View previous comments...
      2. RedDjinn
        RedDjinn
        LoL alright bro... Its no worse than SC4 online, but its cool
        Jun 17, 2011
      3. sephalump
        sephalump
        And we see how much I love soul calibur online =\. I've played twice in the past month.
        Jun 17, 2011
      4. RedDjinn
        RedDjinn
        Yea but total youve played more than twice. Just trying to get more from here to sign up... Got 4 from here already... Either way good luck in your offline trials!
        Jun 17, 2011
    3. darkfender
      darkfender
      my fault my english sucks so i m often misunderstood
      well i alredy wrote few things i ll add other.
      1. sephalump
        sephalump
        No it was entirely my fault, I had posted earlier and had mistaken and assumed you were talking about me. Good luck with that, I tried discussing with them in a thread and just gave up. They refuse to listen =\
        Jun 13, 2011
    4. Luff_The_Talim2
      Luff_The_Talim2
      Hey. I wanna try and host a casual game SCIV thingy at my house sometime soon. Interested? :D
    5. sephalump
      sephalump
      Ugh*facepalm*
    6. sephalump
      sephalump
      Really really really poor mood. T_T Really frustrated.
      1. Tyberius
        Tyberius
        Why?
        May 27, 2011
      2. sephalump
        sephalump
        Just lady problems lol, thanks for the concern guys :).
        May 27, 2011
      3. SonicTheSaviour
        SonicTheSaviour
        did i say bro? *deletes the comment*. i meant uh... girl! [; and sure. we all's make sure if you're ok. Life picks you up when you're down, you just have to put out your hand. Be Happy, life is scary but beautiful...
        psst... I copied that off from someone else's bio. ;)
        Jun 19, 2011
    7. N3ver3nding
      N3ver3nding
      Darkest_Flame used ivy? i thought his main was cassandra or sophie lol
      1. View previous comments...
      2. N3ver3nding
        N3ver3nding
        2a and bb on hit? If not... you could've definitely hit him lol. Depends on your character too.
        May 24, 2011
      3. sephalump
        sephalump
        Yeah on hit, he played really legitimately and respected frames.
        May 24, 2011
      4. N3ver3nding
        N3ver3nding
        I learn something recently..... respecting frames isn't always good XD.
        May 25, 2011
    8. Slayer_X64
      Slayer_X64
      parachute =D
      1. sephalump
        sephalump
        Lol wuht?
        May 20, 2011
      2. Slayer_X64
        Slayer_X64
        May 21, 2011
    9. sephalump
      sephalump
      If Cervantes doesn't return/have a very alike replacment I will be pissed.
    10. Tyberius
      Tyberius
      Hi, you are premium now
      1. View previous comments...
      2. sephalump
        sephalump
        Oh shit thanks, I was actually saving to get around to it. I'm still donating to the site once I can. Love this place lol
        Apr 29, 2011
      3. Tyberius
        Tyberius
        Go post anything you want in the premium thread! We need more activity there.
        Apr 29, 2011
      4. sephalump
        sephalump
        I'm busy disputing my title as scrubbiest of them all in the lag calibur general discussion. I die to Killik 4B+K offline.
        Apr 29, 2011
    11. sephalump
      1. StaticAlpha likes this.
      2. Tyberius
        Apr 24, 2011
      3. sephalump
        sephalump
        Hi. I rented MVC3. Its so flashy.
        Apr 24, 2011
    12. sephalump
      sephalump
      Missed offline AGAIN because my family can't actually give me one day of the week despite me doing whatever whenever otherwise. T_T
    13. sephalump
      sephalump
      Just seriously worked out for the first time in a while...so sore. I am really out of shape.
    14. tyfu123
      tyfu123
      *cough* ahh choo
    15. sephalump
      sephalump
      I love my kitty :D lol
    16. sephalump
    17. Senzait
      Senzait
      Can you play today? Im gonna have solid connection after 1pm. Hit me up if you wanna join!
      1. sephalump
        sephalump
        It'd be awesome to play but I can't stand my controller so I'll have to pass. Really sorry :/
        Apr 8, 2011
    18. sephalump
      sephalump
      Fuck the radio
    19. KrayzieCD
      KrayzieCD
      Glad to hear you met up with the Chi crew! Who all did you play? I told you they were some mean mofos in the game of calibur, especially Damian. Were you fucking up imputs because of buffering too early? That used to always happen to me because I played so much online where you have to buffer your imputs early.
      1. View previous comments...
      2. sephalump
        sephalump
        to be honest I didn't deserve half the matches. Cervantes' FC A+B guard crush carried me in half of them.
        Mar 25, 2011
      3. KrayzieCD
        KrayzieCD
        It's good to hear you popped your offline cherry lol. Once you get used to offline it makes online look like proper shit and you really don't want to play it anymore unless you have to. Offline you can use every single move, every single tactic with no complaints. Online if you're trying to be honorable you have to remove roughly 30% of the shit you would normally do.
        Mar 25, 2011
      4. sephalump
        sephalump
        I already love offline lol. I could finally punish and block lows. It's also good to know I can't blame lag which makes me focus on my own playing more. Plus I was able to do stuff like iTP over 2A without getting CH. This is going to be a weekly thing for me lol
        Mar 25, 2011
    20. sephalump
      sephalump
      "Oh my god."-Lost providence.
      1. RedDjinn and Partisan like this.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male
    Birthday:
    Aug 6, 1993 (Age: 21)
    Location:
    West Bend Wisconsin
    Occupation:
    Student

    Interact

    Content:
    Playstation:
    sephalump
    Yahoo! Messenger:
    heaven_hell86@yahoo.com

    Signature

    :sc4alg1:Algol, :sc5aon1:Aeon, :sc5pyr1:Omega, Zwei:sc5zwe1:, Cervantes:sc1crv1:
    "Mr. Just Frames!"-Dreamkiller
    "Seph is fun to watch, not gonna lie."-Ramon