[Netherlands] Any Dutchies around?

ive added you on psn loveangelpms :)
Thanks man!
Sorry for not staying long online though. I had just arrived home with my sticks (I bought one for the Xbox 360 too) and I was completely lost, looking for the buttons.

Gimme a day or two to practice with them and I'll be back on the action. ;-)

*cheers*
 
Ik ben ook NL, gamertag xbox: LordHerpes,
Ik heb ook de PS3 versie, en tag daar is Herpes666 (maar ik speel eigenlijk alleen de xbox versie online, omdat een aantal rl-buddies alleen de xbox versie spelen)

EDIT: omg... ik heb net geregistered op dit form, en zie nu pas dat ik mn user name heb fout gespeld hahaha
 
We hebben gister tegen elkaar gespeeld, Herpes.

Registreer je op soulcaliburzone.net voor wat meer Nederlandse discussies.
 
Hallo mensen,

wou even de Nederlandse thread weer oppikken met de SCV release om meetings te organiseren enzo.
Er zitten flink wat spelers in A'dam, dus als je daar in de buurt woont zit je goed. Post hier ff om je te introduceren en waar je vandaan komt.

Ik kom ook uit A'dam(Bos & Lommer/Sloterdijk) en heb nooit echt een vorige soul calibur serieus gespeeld na sc2: beetje bij release aangekloot, maar weet nergens iets vanaf. Wil Raphael en Tira mainen, ff zien hoe dat loopt.
Ben wel een serieuze speler, dus ken me combo's en probeer elke keer beter te worden ;)

er is ook de nederlandse NK: http://www.fightinggamefestival.com/
die is binnenkort door heel NL, dus daar kan je aan meedoen om nr.1 van Nederland te worden!
 
Kom zelf van texel (cocksdorp) heb hiervoor altijd BB gespeeld en was wel aardig fanatiek. Speel dit nu ook een beetje maar ben geen 'hardcore sc player'. PSN is sarriana
Probeer trouwens hilde en o.pyrrha op dit moment(hoewel het niet al te goed gaat).
 
Hey! het is weer levend :)

Ik kom uit Den Haag en ging vroeger veel sinds SC2 met bakakamisama, RCR en Tips hakken en zelf toernooien organiseren, sinds dien ook heel fanatiek met SC geweest maar in deel 4 ging het afwaarts (lack aan snelheid in het spel) :P

Ben zelf een Main voldo, en tira, Asta en Ivy speler en begin nu aardig in te komen met Natsu
Je kunt me altijd op PSN toevoegen voor een leuk gesprek/spelletje :)
 
Nou dan post ik hier ook even!

Nieuw in het SoulCalibur gebeuren en zoek eigenlijk iemand waar ik wat vaker tegen kan oefenen.
Vind het fijner om te oefenen tegen iemand waar ik wat meer sets mee kan spelen dan constant 1 match en dan weer een nieuw persoon zoeken.

Btw, woon in de buurt van Groningen dus als daar nog mensen weg komen kan het ook altijd offline.
 


jou ken ik van de Tekken community als het goed is?
Ben morgen ook van de partij in amsterdam speel alleen op de Nixbox dus het gaat moeilijk worden. Tenzij iemand een Arcade stick heeft die ik kan lenen.....
 
Veel nederlanders zijn er niet meer over. Ik wil best wel een keer offline spelen.
Komende weken ben ik druk maar daarna stuur ik je een PM, tnx. Zag ook dat je naar EBO 2014 gaat. Verwacht je nog meer NL spelers of zijn ze er echt bijna niet meer?
 
Ik ga waarschijnlijk niet. Adam wil misschien gaan en faab gaat denk ik ook niet.
En wij 3 zijn volgens mij de enige die uberhaupt naar buitenlandse toernooien gaan.

Moet eerlijk wezen dat ik na RoF3 een beetje opgebrand ben en niet echt meer SCV heb gespeeld. >.<
 
Jammer om te horen maar ik kan me er wel wat bij voorstellen. Release was beging 2012.....tijd voor SC6 LOL
 
Nederland heeft jammer genoeg nooit echt een SCV scene gehad.
Adam organiseert nog wel eens een SCV toernooi tijdens het smash toernooi Avalon in Zoetermeer.
En ik had geprobeerd een SCV toernooi te doen tijdens Tekkenzone Tag Battles V maar er waren te weinig inschrijvingen.
 
Heb me nog ingeschreven bij Tekkenzone en het toernooi gevolgd maar zag idd weinig belangstelling. Ik was trouwens van mening dat er ooit een NL scene was. Er is toch ook een NK geweest? Als je nu nog een NK zou organiseren met veel hype...zou het dan nog een keer lukken om 30-40 spelers bij elkaar te krijgen... met bijvoorbeeld een ticket voor een groot internationaal toernooi als hoofdprijs? Ik heb vroeger voor gamesites en bladen geschreven en nog wel contacten.
 
Lijkt me sterk. NK was gratis en mensen hoefden niet ver te reizen om mee te doen. Na het NK waren er minstens nog 2 toernooien en aan het 2de toernooi deden misschien 10 man mee. En dat was 5 maanden na de release.
 
Back