[Northern California] Norcal Crab Shack

MastaKeithBeast

[09] Warrior
[Northern California] Because someone had to...

hey david you ever gonna dota the scrota? me and manta play pretty regularly nowadays (nights, actually). Shoot me an aim buddy.
 

Manta

[10] Knight
[Northern California] Because someone had to...

Yah, I hate to xfer here, but oh well - -

I'll reluctantly contact Jaxel about the smilies...


-Manta-
 

Scamp

[09] Warrior
[Northern California] Because someone had to...

hey david you ever gonna dota the scrota? me and manta play pretty regularly nowadays (nights, actually). Shoot me an aim buddy.
Yeah I do, actually. I'm trying to get the hang of the Windrunner, and I keep buying wrong items thanks to some of the recipes being changed.

Maybe we should try to have a consistent DotA night? I'll shoot you an aim though.
 

Manta

[10] Knight
[Northern California] Because someone had to...

Yeah I do, actually. I'm trying to get the hang of the Windrunner, and I keep buying wrong items thanks to some of the recipes being changed.

Maybe we should try to have a consistent DotA night? I'll shoot you an aim though.
Name on War3 = Manta-Nataku.

It's a deep, but very fun game --

Main thing that urks me of Caliburforum is I had a bit of Voldo data I worked on .. most likely that, a lot of other people's frame data and hard work will be wiped out :( Hope someone made a backup - - -


-Manta-
 

Ceirnian

[11] Champion
[Northern California] Because someone had to...

Yeah, Krayzie you need to make a Tournament announcement so people from further away can plan around it. Maybe we'll get some out of state visitors.

Also I play Dota, though rarely... got 3rd place at a casual dota tournament my friend wanted me to go to last saturday :-/

US-west name = Altoid-gum
 

ShiroNoJoou

[08] Mercenary
[Northern California] Because someone had to...

Yeah, hopefully with the tournie announcement, we can get anyone who's not doing anything. Although, it's really like a week and some days away, I'm not sure if anyone out of state would be able to make it.

Anyways, how is the turnout so far?
 

Manta

[10] Knight
[Northern California] Because someone had to...

Seriously Cedric, we'll be online 2nite - We should have a spot open for you, sounds like you can own us all for free if ya had the chance =) Damn, just over a week 'til Halloween parties and a awesome Calibur tourney... It's gonna be one crazy weekend ~


-Manta-
 

Sora

[11] Champion
[Northern California] Because someone had to...

Can't wait for the calibur tourney. *dances*
 

Tekneeks011

[08] Mercenary
[Northern California] Because someone had to...

anyone up for some practice? online irks me and I got no one to practice with : / im in concord but anywhere in the Bay is koo
 

Sora

[11] Champion
[Northern California] Because someone had to...

Tomorrow, there's going to be a gathering in SF at Wu's place near SFSU starting at around 2. Let me or Wu know if you want to come.
 

Tekneeks011

[08] Mercenary
[Northern California] Because someone had to...

Hmm dont get outta work til 4 so woulndt be able to get there til 6ish. how long u guys gonna play? ; ;
 

Scamp

[09] Warrior
[Northern California] Because someone had to...

Name on WC3: Nal-Rock

It's a short story that I'm not sharing.
 

Revneg

[09] Warrior
[Northern California] Because someone had to...

Hmm dont get outta work til 4 so woulndt be able to get there til 6ish. how long u guys gonna play? ; ;
we're gonna be there atleast until 8-9...we usually stop when somebody starts to complain about hunger lol
 

Alex.J

[14] Master
[Northern California] Because someone had to...

Me and Brian were thinking of going to a San Fran gathering but it seems you start them and end them early. I might still be down though, I would need some info like a number and address though.

Tekneeks, Krayzie usually throws gatherings and they are in Pinole which is closer than San Fran. I would expect Krayzie would have some people over this weekend because of the tourney coming up, dunno though. There are also people that play in DVC which is a community college in Concord I think.
 

Ceirnian

[11] Champion
[Northern California] Because someone had to...

Yeah its not worth it for me to go down there if you guys are stopping early, I got off at 7pm.. so I'll do something else full of funs.
 

Nyawu

[09] Warrior
[Northern California] Because someone had to...

Yeah, we usually end somewhere between 6~9pm. (Plus my place is kinda small compared to Krayzie's, and only 1~2 PS3s haha) But if anybody feel like dropping by, feel free.