BEENEEWEENEES
Reaction score
92

Profile posts Latest activity Postings Media About

  • Just wanted to let you know that I'm a big fan of you, I'm a big fan of Malice, and I'm a big fan of your "Malice is Godlike" series of videos. I would love to see more.
    BEENEEWEENEES
    BEENEEWEENEES
    there's a lot of footage i have saved that i just gotta go through and cut up... more will come... <3
    NEC was da sickness. shoutouts to everyone.
    Ooofmatic
    Ooofmatic
    I seen your avatar, I was hype.

    Then I seen your NEC match vids, I was disappoint.
    Ooofmatic
    Ooofmatic
    But seriously, did you use Damp at any point in the tourney or just Voldo? Awesome Voldo btw.
    BEENEEWEENEES
    BEENEEWEENEES
    damp is my one and only love but i can't make him work like i want competitively. i use him in casuals but that's it. ;-; thanks for the compliment, wish my only streamed match wasn't JJJ blowing my ass out da frame!
    I want to hit up BNB in september will you be there nate!?
    BEENEEWEENEES
    BEENEEWEENEES
    i'll be there... but soul calibur will not be there. :( they just cancelled SC5 from Bnb because of low turnouts.
    Devon
    Devon
    That sucks... But if DoA or TTT2 is there I will :D
    BEENEEWEENEES
    BEENEEWEENEES
    TTT2 is going to be there alongside SSF4AE2012 now.
    Hey are you coming to the August 2nd event in Marietta?
    BEENEEWEENEES
    BEENEEWEENEES
    what event?
    BEENEEWEENEES
    BEENEEWEENEES
    oh, battle and brew! i'll do my best to be there, i try to be at all of them but it's not always so practical
    Devon
    Devon
    Well this will be my first one, and I'd love to see competition! :D
    Loved watching the video of you vs Kayane, I am sad you lost, you out played her, but her cheap ass character beat your legit (if not under powered) character. Amazing show from you.
    BEENEEWEENEES
    BEENEEWEENEES
    hey man, my fault for making the mistakes i did :P thanks for your support!
    Good shit a CEO man
    Destro
    Destro
    Thanks man, forewarning, I'm not the best player out there, probably intermediate at best, and have very little Voldo exp (except anti-landfish) so that's whats you're in for haha, also, I play Yoshi. My PSN is DestroFraud. I'll hit ye up next time I can get online.
    BEENEEWEENEES
    BEENEEWEENEES
    sounds good dawg!
    Destro
    Destro
    Sounds good. I just really need people to beat some sense into me, apparently I need to block more often. I'm moving atm, so I'll hitcha up when internet is up!\
    Yo homes. That was quit a show you put on at CEO. Good shit buddy. You were my favorite to watch by far.
    BEENEEWEENEES
    BEENEEWEENEES
    thanks dawg! hope to see you out somewhere sometime!
    yo BEEN, you need to add me to your list homey so we can get it in! good job this weekend at CEO... im killing all of you mfers next year cause im entering!!!!
    gonna post up in a lobby on PSN for a while, hit me up with a message on there if you want to play. "BEENEEWEENEES"
    Hey man, you crushed my Yosh with them Asta skills at FR early on in the winners of our pool. I'd love to play a few again sometime online or whatever. Always need practice against Asta.
    BEENEEWEENEES
    BEENEEWEENEES
    sure thing dawg, hit me up whenever! i'm on PSN @ BEENEEWEENEES
    How old are those videos of you sessioning with Shinji and Miko on youtube?
    BEENEEWEENEES
    BEENEEWEENEES
    about 10 months, was also the first offline experience i'd had in over a year :P
    beenee

    hit me up man, i may be hostin something soon

    if not ill let u kno wen something comes up

    my numbah is 909-519-9638

    i live in Barrow county btw, im not too far from you :-D
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…