MorsCodeStutter
Reaction score
127

Profile posts Latest activity Postings Media About

  • ACIII MP has taken over my life, even more so than SCV ever has. Hope to fight you soon, usuals, if I ever decide to hop on this game again.
    TwistedAsura
    TwistedAsura
    what level are you o.o Im at 2* . It is addicting as hell XD. Although these days I am challenging myself by not using easy win smokebomb haha
    MorsCodeStutter
    MorsCodeStutter
    I'm at 40 something still. It IS addicting! OSB is so frowned upon and I hate when I get caught by it, but it's so legit when I'M the one doing it

    hey want to run some wolfpack shit? I wanna unlock the Dark Lady Maverick costume, but no one so far has been helpful enough
    AC III MP really rewards patience. Didn't expect acting like an NPC and crowd blending before killing could be so exciting.
    ChaosK
    ChaosK
    I hope its better than the MP of brotherhood. That really bored me to death tbh.
    MorsCodeStutter
    MorsCodeStutter
    I don't know what that was like as I never gotten an Ezio branching game, but whatever flaws that had, this one has probably ironed them out
    GameFaqs SCV board is full of egotistical drama...think I'll abandon it and stick to 8wayrun.
    RugiRoller
    RugiRoller
    Sorry but you can't do that because our egotistical drama is just as big; it's just gayer.
    ACIII > DOA5, I made the right choice. I'm tired of fighting games, especially ones with the most awkward controls.
    Hmm should I exchange my $30 DOA5 for $50 ACIII while Black Friday lasts, or give DOA5 more of a chance before I get rid of it so quickly?
    Solo
    Solo
    I like DoA5 it's pretty fun. Not to mention things in that game actually make sense. No whiffs or anything.
    Hey, let me know if wanna test your Viola against my anti-viola strategy!
    MorsCodeStutter
    MorsCodeStutter
    CHALLENGE ACCEPTED!!! add me if you're on Xbox. I usually play an hour a day or plenty more on the weekend.
    IAdoreBunnies
    IAdoreBunnies
    Crap...I'm not on Xbox...
    Dab_Of_Oppo
    Dab_Of_Oppo
    Do you have any works or writings for us to peruse, by the by?
    MorsCodeStutter
    MorsCodeStutter
    Unfortunately nothing I can post here. Working on a novel though. When it gets published, I am debating if I'd go public about it in vg forums or not lol
    Dab_Of_Oppo
    Dab_Of_Oppo
    I've posted some of my short stories on here. In my mind, its less of a "Fan Fiction" forum and more a "Writer's" forum.
    So who by now is actually used to these successor characters that are blatant reskins of old time fan favourites? I don't mind Natsu as much
    • Like
    Reactions: Hikari
    SinsOfSalvation
    SinsOfSalvation
    not me. the new cast isnt bad but i just wish they could have exsisted without replacing the old characters.
    Dab_Of_Oppo
    Dab_Of_Oppo
    To be honest, I pick characters based on who's voice actor I can tolerate the most.
    SinsOfSalvation
    SinsOfSalvation
    Tiras SC4 voice is a favorite of mine. Also, Yosihimitsus SC4 voice
    Is it just me, or is SCV one of those games you have to play everyday or your skill will decrease little by little?
    Divined
    Divined
    Not really i never get any worse only better and the game is flooded with bad players, i would play the game less not to waste my time, and play good players in order to increase your skill
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…